kengkawan

Sabtu, 23 April 2011

pagi aku :))

pepagi cam g neyh dah tak tahu dah nak wat pa.. emm.. busan, nasib da peneman (dok skype ngan dia ja lah, nak skype ngan mr.admire tuh takott. maklom lah org "hot", so aku kena undur diri la plak.).. hehehe.. dari mula aku bgon pkul 3ptg tadi sampai sekarang, actually aku boring tak tou nak wat pa. nak tidur, mata lak(shitt(!)) tak leyh nak pejam. then, pa lg. aku pun memulakan lah "pengembaraan bisu" aku neyh menjelajah2 dunia2 blog neyh. banyak jugak lah entry yg aku bc ari neyh.. kepala aku pun agak sedikit jem juga.. masok bnyak sangat nehh hahh.. huhu.. emm.. bnyak jugak bloggers baru yg aku jumpa. kebnyakkan diorg still new lg lm "dunia blog" neyh. btw,
"WELCOME GUYS, ku ucapkan.. keep on writing new post okee.."
emm.. aku cakap dekat org, aku pun sama taraf ngan diorg ja. even aku bru masok setahun ber"blog" neyh, aku still ase cam aku "tersangat" baru lg.. actually mmg baru sgt un, kn?kn? pape un, keep on writing Husna. emm.. bila dah bosan, then ketandusan idea2 yg bernas. then jemari masih nak menekan2 punat2 huruf dekat keyboard neyh. aku mula lah nak naek fedup. hadoihhh.. nyampah betul. cam hampeh saja. nak kongsi cerita, aku rasa mcm nak berborak, bukan menaip. alamak aii.. mmg nyampah.. emm, pape je lahh..

ahh yeahh.. terlupa plak aku, mama ada pesan 3 bulan yg lepas (skrg baru ingat.tak guna punya anak !) nak mintak aku tolong mama wat kan blog untuk dia.. dia nak promote kan hasil jahitan dia (sedap pakai aku cakap kat korg, sbb baju aku suma mama yg buat. +baju sekolah okee) dekat public. emm, tapi dah sekarang baru aku ingat (sorry ea mama, t kaklong promote sini jea yea) sal suma neyh.. hadoihh.. sian dekat mama. tak pe mama, t balik penang kaklong tlg promote kan untuk mama ea. hehehe. kaklong cite sal baju2 mama tuh okkee (sebenaqnya nak cari alasan untuk tak keja sepanjang cuti sem neyh) takk?? cite dekat blog kaklong je lahh.. tak payah kena wat yg baru (malas punye budak !) blog tuh.. masok sineyh saja okkee??

t balik nanti kita tangkap gamba (encet aku lah mangsanya tuh) baju2 tuh, then upload masok sineyh.. sapa2 yg nak tempah, boleyh terus email sama kaklong okee?? hehehehe (nak amek hati lah konon nya). tak un, direct troz dtg umah dekat permatang pauh okee.. maklumat lanjot, tunggu nanti arahan dari mama okee .. hehehe.. thats all for now.. (overr plakk.. nggee~~). nanti ape2 kita update laen nohh.. :)