kengkawan

Sabtu, 12 Mac 2011

sampai hati kaw ;(

Dari pukul 9 malam awak cakap nak dating rumah jenguk saya, tapi dah pukul 11:30 malam. Saya tunggu awak, tak sampai2. Awak janji nanti awak balik awak nak kol saya. Tapi saya bangon dari tido pukul 7:30 pg awak tak telefon saya pun. Then saya kejot awak bangon, sampai pukul 12:00 tgh hari. Awak still tak jaga2. Pukul 1:30 petang awak cakap awak nak dating. Awak suruh saya tunggu kejap. Saya tunggu ‘sekejap’ awak sampai pukul 4:10 ptg. Dari saya lapar, sampai saya hilang selera nak makan. Sampai hati awak buat saya macam tuh. Then awak nak sejukkan hati saya, awak cakap tunggu redup sikit ya, nanti awak sampai depan rumah. Dari cuaca terik sampai ke redup. Redup sampai nak hujan. Awak still dengan sekejap awak tuh. Lepas tuh bila dah hujan. Takkan saya nak marah awak kot, so saya diam. Sejam lebih hujan, mcg awak ppun tak.

Nak sejukkan hati saya balik, saya mcg awak lagi, sampai sekarang tak balas2. Dalam hidup saya, saya tak pernah nak rasa jemu tungggu orang. Tapi awak lain. Awak dah buat saya tawar hati nak tunggu awak untuk ‘sekejap’ awak tuh. Saya tak pernah ajar diri saya untuk rasa jemu saying seseorang. Sebab tuh saya tak pernah nak rasa jemu nak saying dia dari mula kami kenal walau pada hakikat dia tak Nampak saya still saying dia. Entah la, saya tak tahu kenapa. Awak dah buat saya tunggu awak untuk sehari suntuk, dan saya dah mula jemu nak tunggu awak untuk ‘sekejap’ awak tuh lagi. Saya mintak maaf. Sebab pintu ati saya tak pernah terbuka untuk awak. Saya rasa hari sabtu saya neyh berlalu dengan sia2. Awak mmg sampai hatikan. Sekarang dah hujan balik. Awak mmg ska macam tuh, terima kasih ya.

Oh ya, awak kan nak sangat dan teringin even skali saya menangis sebab awah kan. Saya ingat lagi ayat awak dulu. Nak sangat tengok saya menangis sbb awak. Ape?? Ingat hebat lah bila perempuan dapat nanges sebab laki?!! Hemh.. bila skali saya dah nanges sbb laki punca. Dak laki tuh mmg lah. Tak kan mungkin da tempat dalam ati saya even dekat mulut saya say saya sayang dia sgt. Tahniah la sangat sebab dapat buat mcm neyh.. hebat. Terima kaseh lah ya.. terima kaseh bebanyak sebab dah suramkan hari saya untuk ‘sekejap’ awak tuh..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

i will support u ..