kengkawan

Sabtu, 26 Mac 2011

pa punya perasaan lah neyh..

asal hahh?? asal aku ase sayu ja skunk neyh???
dah tak macam dulu, nmpak ja aku gelak2 mcm tak sedaq diri.
tapi ati aku kosong??
hemhh..
pa yg aku fikirkan lg pun aku tak tou..
aku rasa jauh sangat2..
kdg2 tuh aku rasa macam nak menangis kuat2..
nak jerit kuat2..
nak merepek kuat2..
men ujan puas2...
jalan merata2 sampai aku rasa penat..
boleyh tak aku buat macam tuh???
waaaaa!!!!!!!!!!!!!!
pa punya perasaan la mcam neyh..
aku ase otak aku makin biol la plak..
hadoiiihh..
makin lama suma org makin jauh ngan aku..
or, aku yang buatkan diorang makin jauh dari aku???
ada jugak kdg2 ase nak bunuh diri..
hahahaha, cam sial...
aku penat lah macam neyh..
sungguh penat..

bila aku fikir2kan balik, aku rasa nak give up ja..
penat seh, sampai bila..
aku penat nak simpan sorg2 yang aku neyh kecewa..
kecewa sbb pa pun tak tou lah..
kecewa sgt...
sbb tuh aku suka sorg2..
so kaw tak payah peduli sangat lah bila aku dok sorg2..
tuh tanda nya aku nak hilangkan pa yg serabotkan otak aku lah tuh...

i'm tired waiting..
waiting for you, just like waiting for the moon to see me..
it would never be happen..
but why i'm still here waiting for you..
ohh, shitt..
what a damn thing i'ved done..
saya mntak maaf sbb tgu awak..
saya janji, saya takkan tgu awak dah..
so, we'll be friend..
it's that okey for you??
i know it should be okey for you..
cause that what you wanna i'm doin'.

i'm need someone here to be with me..

Tiada ulasan: