kengkawan

Khamis, 31 Mac 2011

entri untuk mama saia

dear mama,

assalamualaikum..

pe kabo?? sihat tak?? saia tou mama saia sentiasa sehat sejahtera. mama rindu saia tak?? dah nak masuk 2 bulan saia tak balik tengok mama ngan papa.. maaf yaa, bajet ciput lah nak balek penang.. saia pokai siket. nak mintak duet blanja sama mama ngan papa pun saia malu.. hehehehe.. tak logik kan.. hehehehehe.. mama, esok saia pergi KL yaa.. saia tidur dekat sana.. saia mintak maaf ya, KL tuh dekat siket dari penang. nak g sana bajet pun tak banyak. itu lah sebab nya saia turun sana ya.. mama jangan sedeyh2 ya.. saia nak mama tou saia rindu sangat2 dekat mama.. hehehehe.. saia rindu dekat adawiyah, amirul.. yg tak lupa dekat papa, soleh ngan adik.. hehehe.. saia rindu anda semua..

nanti bajet lebih siket saia balik yaa mama. mama, saia nak mama tou saia sayang mama sangat2. mama jangan risou ya, even saia tak ada dengan mama sekarang, saia hidup dengan orang laen. saia nak mama tou takkan ada orang boleyh amek saia dari mama saia.. tanpa mama saia tak da okee.. so, tak kira la mna pun saia pergi mama tetap dalam hati saia. saia just nak mama doakan keselamatan saia jaa.. tak kira mna saia pergi saia tou, doa mama pasti selalu dengan saia.. mama, jangan sedeyh2 yaa.. saia tak suka mama saia yang cantik ney sedeyh2 ya.. nanti kedut2 muka tuh naek.. hehehehehe.. :DDDD

mama, saia nak mintak izin mama yaa.. boleyh kan saia pergi KL esok??? saia takkan buat perangai lah.. saia baek2 ja.. yaaa.. :)))) saia janji saia jaga diri saia.. macam mna saia pergi dari mama, macam tuh jugak lah saia akan balik jumpa mama saia balik.. doakan saia yaa..

enrti neyh ikhlas dari hati saia
untuk mama saia yang cantik
dari
solehatun husna binti husainin..

2 ulasan:

xsuzikornx berkata...

untuk mama saya plax mna??

anakmuda berkata...

awat, nak ka??? nanti saia buatkan untuk mama kita skali ya.. :))