kengkawan

Selasa, 8 Mac 2011

:) cuba untuk gembira

Actually, Sebenaqnya aku just nak say aku jeles tengok kawan-kawan aku ada kawan baek. Tak macam aku. Aku pun tak tou sapa kawan baek aku. Sebab pada aku suma kawan tuh baek and tak dak yang jahat. Kalou depa mmg jahat un, aku tak masok campoq. Selagi jahat tuh tak nampak dekat depan mata aku. Emm.. sangatsangat dan teramat sangat lah boring. Aku un tak tou nak cakap pa. Emm.. nak cari kawan senang, tapi nak cari sahabat satu dalam sejuta kot. Betul pa yang aku cakap. Contohnya tengok lah bilangan kawan dalam fb akuh.. da 1000+++.. sangat banyak. Bagi aku lah.. bagi korang tak tou lah plak.. sbb aku banyak wat hal aku sorang3. malas nak bergaul. tp mmg sangat banyak. Tapi, dalam banyakbanyak tuh nak cari sahabat mmg ssh.. sangat-sangat dan teramat susah sekali. Aku rindukan orang yang boleyh gelak, menaangis, rindu n wat something samasama ngan aku. Tapi itu yang sangat mustahil. Setakat neyh orang yang aku mungkin mampu nak gelar sahabat, just kaw sorang ja lah.. even tah pernah aku cerita kan masalah aku dekat kaw. Tapi itulah kenyataanya. Thanks a lot yah budak! Kaw buat akuh tak rasa aku keseorangan. Ada ja something yang kaw buat sampai aku tersenyum. Even aku agak kecewa, sebab orang yang dekat akuh tak pernah layan akuh macam tuh. Tapi kaw lain. Kaw buat apa yang diorang yang lain tak buat. Itu lah bezanya kaw dengan diorang. Bezanya kaw dari diorang yang aku panggil kawan dan kekasih. Sebab kaw dah mmg dalam hati.

Tiada ulasan: