kengkawan

Sabtu, 26 Februari 2011

konvo time (!)

penat giler ari neyh.. haaa...
kuaq sehari suntuk..
pagi da kelas kontrak, then petang g lepak dekat poli lak..
dok mnayang muka dekat sana.. hehehehehehe...
sial, sampai selsema aku..
perhhh..
asyik meleleh ja air idong neyh..
pape un mmg best gile lah..
aku pun suka kalau ari2 mcm neyh..
mcm nak lagi ja...

neyh paen..
huhuhuhuhu..
sedap tak dia makan??
kentang putar..
tapi sayang.. dah sejuk kentang nya pun..
hehehehehehe..
jenuh nak makan. liat siall..


neyh plak diantara aktiviti yang kitorang maen..
diorang ja lah..
aku tak..
entah la, salunya aku neyh suka cuba smtng yang baru.
tp, entah.. satu pun tak menarik perhatian aku.. takat kacau org tuh boleyh lah..
chill (!) chill (!)

eh,, tetibe enterprem plak.. huhuhuhuhu..
comersial break with my pic kejap..

cumel tak??
sweet kan??
hehehehehe..
org yang sanggup nak layan pangai kitorang yg ngada3 neyh..
mmg sempoi lah..
jasa mu di kenang..

punya dok nak lah eskrem tuh..
sbb dok tgk org makan sedap sangat..
ha, las skali muhammad ariff bin md saleh tuh belikan..
mmg seronok lah dapat makan eskrem..
then dalam keta un dapat lagi.
wathiq lak belikan..
yabedabedu!!!
mmg sonok aku sial..
dah lama nak eskrem, tak dapat3..
hehehehehe..
bla dah dapat, 2 skali..
hahahhh..
amek kaww..

baek kan dia..
aku kenai dia lam fb ja..
tak pernah duk borak un..
aku salu like dia nya status, n salu nmpak dia lalu depan umah..
tp tak pernah terfikir un nak dapat lepak ngan dia..
hehehehehe...
gempak gak lah budak neyh...



and the last ly, mesti lah gambar aku
si anakmuda
solehatun husna husainin.

Tiada ulasan: