kengkawan

Rabu, 23 Februari 2011

kenangan yang melucukan (?)

Hahahaha... hari neyh memang pengalaman yang melucukan... keluar ja dari kereta ah boy, troz aku masok rumah terpa laapy aku neyh.. macm biasa aku nak coretkan something untuk di update kan lam blog aku neyh.. hahahahaha.. aku takot saat teruja aku hilang..

bongok kan. Emm.. whatever, janji aku puas.. haaa... actually, aku sebenaqnya nak cerita yang sal pa yang berlaku waktu g isi minyak kereta ah boy tadi..Memang lucu kot time tuh... aku ase cam nak menyorok ja lam baju awi tadi.. malu nye pasal. Sebenaqnya, time tadi tuh buat pertama kalinya aku nak belajar isi minyak keta. Then ah boy un dengan baek hatinya menawarkan perkhidmatan mengajar percuma. Then dengan gelojohnya ku pun pergi lah tolong dia bukak tempat minyakmtuh.. lepas ja bukak penutup yang dalam tuh, aku pun cakap dekat ah boy “cepat la shapiq, buh la minyak” then he said “kau la amek pam tuh.” Aku pun apa lagi, dengan rasa takot dan bangganya aku pun say “tak nak lah. Takot t minyak tuh melimpah ruah”.. hahahahaha..

Pecah lah gelak dari mulut kitorang. Pa lagi, ah boy dengan bangga nya terus amek pam then masokkan lam lubsng tangki tuh... alangkah malu tak terhingga nya bila tiba-tiba da satu announce yang said “tangki no.2, letak balik!” aku dengan ah boy pun pa lagi.

Melompat malu lah.. gile lah, semua orang tengok kot. Memang malu lah sial. Teroz masok kereta. Hahahahaha.. padan lah pun, sebenaqnya, paen baru ja nak bagi duet dekat kaunter, yg kitorang lak dah lahap sangat teroz g amek pam tuh.. mmg padan muka lah kitorg time tuh..

At the end, untuk redakan keadaan malu tuh, si gades paen lah yang isikan minyak tuh.. kitorang duduk lam kereta dok cover malu tak terhingga.. kahkahkah.. pengalaman tuh.. yang awi lak malu, coz dia yang drive kereta tuh. Dah la buat prtama kalinya awi nwk ngan kitorang. Dia dah dimalukan secara percuma didepan khalayak ramai (*actually, tak lah ramai mna pun) dengan malu yang tak terhingga.

Hahaha.. disebabkan sifat kebudak-budakan aku ngan ah boy yang sangat teserlah tuh, kitorrang yang naek kereta tuh malu tak sudah-sudah. So, the moral is, jangan terlalu tonjolkan sangat sifat kebudak-budakan tuh depan khalayak ramai sangat. Coz nanti rasa malu sampai nak tido.. =)


Tiada ulasan: