kengkawan

Selasa, 8 Februari 2011

entry ntok kamoo..

warghh..
aku tak tou lah kenapa aku rasa marah sangat.. geram yangn tak terhingga teramatamat sangatsangat dekat kamoo.. emm.. yg pasti kebenarannya, saya bersalah.. i'm the reason why all of this happen. i'm sososososo sorry to you.. saya mintak maaf sesangat.. sebenarnya kita berdua yang dah berubah.. kita brdua mmg dah berubah.. kita punya perangai mmg berbeza sangatsangatsangat.. mmg ta di nafikan, even ta smua benda kita boleyh stuju samasama.. tapi kebenarannya, itu lah.. sangat merumitkan..
aku banyak dengan kawankawan aku.. jujur dari hati aku, aku banyak lebihkan kawankawan aku dari kamoo.. itu lah yg kamu sangat tidak puas ati sekarang kan.. aku mintak maaf sangatsangat.. aku sendiri pun tak tou nak explain cam mna.. tp mmg mcm tuh la yg terjadi.. aku mmg penting kawan dari dulu lagi. dari sebelum aku kenal kamoo lagi.. bagi aku, kawankawan mmg penting.. nak kata kalou tada diorang aku mati tuh tipu sangat lah..
sbb aku still boleyh hidup even aku sorgsorg.. emm.. ituh sangat dan teramatamat lah aku boleyh nak menyelesakan diri aku.
tapi entah lah, sejak akhirakhir neyh aku dah mcm ta boleyh nak sebulu ngan kamoo lg.. nak kata aku berubah ati ta..aku sayangkan kamoo.. sangat menyayangi kamoo.. entahlah, mungkin kadangkadang bila kamoo nak bersuara itu mungkin bukan masa yang sesuai sangatsangat.. saya mintak maaf kalau entry saya kali neyh bakal dan akan meningkatkan temper kamoo pada tahap yang paling tinggi.. tapi percaya lah...
aku selalu ingat kamoo sahaja.. tada org laen yg boleyh ceroboh masuk dalam otak aku.. selain kamoo.. cuma apa yang berlaku tadi waktu kita cakap telefon toh.. waktunya kurang sesuai.. kamoo telah meningkatkan tahap "fedup" aku ntok degar pa yg kamoo cakap.. aku jadi ta slesa nak berborak ngan kamoo maaf yahh...