kengkawan

Rabu, 26 Januari 2011

SELAMAT HARI JADI!!!!

25th is my birthday..
dah tua rupanya aku neyh..
dah msok 19 tahun dah pun..
sungguh tua..


sememangnya hari yg sungguh dan teramat tidak seronok.
mmg sgt tidak seronok..
ta macam birtday3 yg sebelom neyh.
sangat seronok.. dulu salu ja depa chill kan aku..
birthday tahun neyh agak kurang menarik dan tidak amat menarik..
emm..
cam besa mestilah suma pakat nak wish yg first skali.

like usual mesti lah kekasih hati, pengarang jantung aku yg jadi org yg first skali..
huhuhu....

meh aku senaraikan top 3 yg tersenarai..
1.shahrul khairi
2.shamira cumel
3.dzul nazrin

wahahahaha..
sangat suka..
masih ada lagi org2 yg inat dekat aku..
emm..
actually, today also birthday aziz n haziqah kabeer...


aziz neyh member kelas aku skunk neyh..
DKA2D
huhuhhuhuhuh..


yg neyh lak.. haziqah kabeer..
my bezpwen..
huhuhuhu..
so miss her..

sambong blik pada hari aku neyh..
emm..
mmg sgt buhsan, even 1 kelas wish dekat aku..
hahaha
aku still masih rasa neyh birthday yang kurang menarik (bukan kurang, tp mmg ta mnarik)...

huhuhuhu..
but someone have chill my evening with his song..
he sing for me, the song that i hear from my little sister(adawiyah)..
n guess who??
hahaha..
i dun wanna tell u..
hahahah
so, "childish" *tatou betui ka tak heja tuh....


at last!!!!
i've got da cake's
hahaha..
thanks boyz..
coz u make my day complete la skt..
better dari tada pa yg dpt chill en saya..

Tiada ulasan: