kengkawan

Khamis, 6 Januari 2011

hari yang bakal tiba

untuk hari yang bakal tiba.. emm.. pe lah yang aku mahukan??
kalau aku mintak pun belum tentu aku dapat apa yang aku nak.. sebab memang dari kecik pe yang aku mahu, takkan aku dapat ngan mudah.. semua tuh mmg dah biasa bagi aku.. aku just nak something yang simple but nice to memorise.. hahahahaha.. mesti mustahilkan??
pe yg akun membuatkan pekataan mustahil tuh hilang dan jadi mudah.. emm.. mmg suka memintak sangat kah aku neyh???
tak kot. aku kalau boleyh nak mcm aku dapat tahun lepas. time dekat rumah.. sambot ramai2.. mama, papa, bb, zaty, yah suma ada.. suma sambot skali.. mmg gempak habes lah.. aku mmg rindu time toh.. first time kot sambot nan family.. aku takkan pernah lupa saat yang mcm tuh..
aku kalau boleyh nak org2 yg aku syg ada nan aku n sambot sama2 nan aku.. boleyh tak semua tuh jadi mcm yang aku mahukan?
mmg kompom sangatlah mustahil. tapi kalau tak keberatan aku harap sangat2 korang semua ada ngan aku.. senyum n gelak sama nan aku time toh.. tak lama kejap un jadi lah.. jap ja.. aku nak simpan kenangan mcam tuh.. aku tou suma toh aku akan dapat sekali saja lam seumur hidup aku.. dan aku harap sangat aku dapat semua tuh time hari yang bakal tiba nanti... sekejap tapi bermakna n jadi kenangan abadi lam hidup aku..

Tiada ulasan: