kengkawan

Isnin, 20 Disember 2010

tentang saia..

nama saya SOLEHATUN HUSNA BINTI HUSAININ
saya lahir dekat HOSP KUALA KANGSAR, PERAk.
pada 25 jan 1992
agagagaga..
saya neyh seorg yang agak ta pandai berenti bercakap..
hahaha..
tapi kalau org yg ta knal sy selalunya akan cakap sy neyh, boring..
pendiam n ta suka senyum..
sy neyg jenis yg malas na amek tau pasal or laen..
saya suka makan asam pedas
n minum FRESH OLEN..
HUHUHU.. sy ska happy go lucky..
sy neh kalo dah sekali sayang org, sy akan syg dia samapai mati..
agagagagaga..
prinsip idop ea..
emm..
"hidup skali n mati un skali, so jadi pa ja yg sy nak jadi.. kerana pluang hanya sekali.. takkan mungkin akan da untk yg kedua kli.."
hahahaha..
ok ta mcm tuh??
emm.. pa lag??
skunk neyh sy ngah dalam proses nak amek DIPLOMA.
dalam jurusan KEJURUTERAAN AWAM peur..
sy balajq dekat POLITEKNIK SULTAN AZLAN SHAH, BEHRANG.
emm..
saya da ramai kawan..
tp dekat poli neyh sy suka duduk sorg2..
hobi sy, mcg, dgr lgu or bgambar..
lg plak sy ska menyonteng n mlukeh.
hahahaha..
hanya org yg btul2 knai sy ja yg tau sy mcm mna.
mlas na ckap byk..
hahahahaha..
stakat neyh tu ja lah..
t sy cerita lagi..
assalamualaikum,,..

Tiada ulasan: