kengkawan

Isnin, 20 Disember 2010

kawan-kawan

dalam hidup aku, aku ada ramai kawan..
tapi sayangnya tu suma bukan dekat sini..
aku rindu kawan2 bek aku yang dekat teknik dulu..
diorang mmg gempak habis..
kenangan dengan diorang mmg takkan aku lupa..

aku dah azam dalam diri aku, aku takkan ada kawan baek laen selain diorang..
gagaggaga..
aku rindu pot, lyda, sham, atin, hulwan, ika, eisha n suma2 lah..
sory ea kalo da nama korg yg ta trsenarai dekat sni..
asalkan korang ex ti penang..
korang mmg kawan baek aku..

hahahahaha..
bla boleyh kuaq lpak sesama lagi..
hemh..
orang laen takkan mungkin dapat jadi pengganti diorang.
aku mmg seorang yang penting member..
gagagagagaga..

tapi siyez beb, mbr aku skunk neyh mcm bapuk ja.
cam sial buduh..
aku jujur ngan korang, aku rindu ngan korang..
sabtu neyh lpak jom..
hahahahaha...
belum tntu da org yg still idop tat pneng toh..

suma org da sibuk blajaq dah la..
siapa yg da klapangan, kita hallu2 nah..
hahahahaha...

see u thare..

Tiada ulasan: