kengkawan

Khamis, 28 Oktober 2010

memori kita

bila bercerita tentang cinta pertama..
hati aku mla terusik..
mengenangkan semua yang kita pernah lakukan bersama..
sememangnyaindah2 belaka..

hahaha..

lucu bila dikenangkan semula..
semua rasa ada terselit dihati ini..
geram, suka, sayang, cinta, rindu, benci, sedih..........
masih kekal mcm dulu..
mmg seorang penipu lah aku kalau aku kata aku dah lupakan dia!!!
sayang sangat2..

tapi, dia bukan milik aku..
meskipun aku masih menunggu dia..
aku perlu beringat, aku bukan milik dia..
aku milik seseorang yang telah aku curi hatinya..
milik seseorang yang telah aku tarik perhatiannya..
milik seorang anak muda yang telah menaruh harapan padaku..

aku perlu beringat tentang semua itu..
aku perlu belajar untuk melepaskan dia pergi jauh dari aku..
dia mmg bukan ditakdirkan untuk aku..

tapi.....
terimakasih aku ucapkan..

kerana mengajar aku erti kaseh dan sayang..
erti cinta yang sebenar..

sesungguhnya engkou lah yang pertama menambat hati aku..
tiada yang lain...

cD

1 ulasan:

anakmuda berkata...

boleh aku simpan kenangan kita???