kengkawan

Isnin, 9 Ogos 2010

teman-teman

hemh..
aku terasa agak dipinggirkan..
dalam masa yang sama, aku terasa aku begitu diperlukan..
mungkin sebab yang meminggirkan tu rasa da yg lbh memerlukan...
thats y la diorang meminggirkan..
never mind..
ta pernah da lagi org yg meminggirkan meminggir tanpa sebab..
mungkin sebab toe ssh nak diungkap dengan kata..
=))
aku shukak dengan kehidupan aku..
aku pn tringin org lain da khidupan macam aku..
even lhidupan aku agak buhsan n complicated..
toe la sebenarnya keseronokkan..
bila mcm toe la bru kta knl pe toe erti hidup..
mmg toe ipian aku..
haa..
bila ckp soal impian..
actually byk sbnrya impian aku..
sampai aku malu nk cerita dekat semua org yg aku neyh byk impian..
tp msalahnya aku nak semua org tou pa impian aku..
rumitnya..
itulah hidup..
=))

Tiada ulasan: