kengkawan

Sabtu, 31 Julai 2010

boring

bila dah terjaga pagi-pagi mcm neh mmg bosan.. dah la semua orang tido lagi..
just aku ja tg sorang-sorang yang sedang bertungkus lumus menyiapkan keja kursus yang nak di hantar tak lama lagi..

makin hari makin sibuk hari-hari aku.. lalu ia menjadi bosan tahap buduh!!!
bila la plak aku dapat nak buat something yang aku betul-betul shukak??!!

aku just takut satu hari nanti aku dah jadi hilang rasa dengan semua neh..
hari-hari mendatang pun dah rasa mcm pekara yang sama berulang..
tak dak pembaharuan langsung..

tiap2 hari berjalan dengan senyuman yang menyimpan 1001 rahsia yang sampai kadang2 dah ta tahan gelodaknya..
makin lama aku makin ditenggelamkan penipuan yang hipokrit...
semuanya mengingat kan aku dengan kenangan lama..
apakah semua ituu akan berulang lagi..
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku mesti pastikan semuanya hanya kenangan..


aduh!!!
aku sudah makin bingunng memikirkan semuanya..
YA ALLAH!!! bantulah hambaMU ini dalam mengharungi setiap dugaan dan pancaroba yang mendatang.. sesungguhnya hanya padaMU aku mampu memohon ketenangan..

Tiada ulasan: